DEFF's årsberetning for 2017

DEFF's årsberetning for 2017 zoomer ind på årets fire hovedområder; nye indsatsområder, licensforhandlinger, tilskud og internationalt samarbejde. Beretningen er nu frit tilgængelig.

DEFF spillede i 2017 en central rolle i at fastlægge en retning for en omskiftelig tid, hvor blandt andet arbejdet med licenser til stadighed kompliceres år for år.

Styregruppeformand for DEFF Børge Obel fastslår blandt andet i beretningen at; "...det er min klare vurdering, at DEFF's licensforhandlere i 2017 leverede det absolut bedst mulige forhandlingsresultat. Konklusionen er stadigvæk, at et fælles licenskonsortium ganske enkelt er godt købmandskab for Danmark".

I beretningen finder du en gennemgang af alle de samarbejdsprojekter samt nye indsatsområder som styregruppen støttede i 2017. Dertil en gennemgang af licensforhandlingerne i 2017 samt en indsigt i de forskellige internationale samarbejdsnetværk som DEFF deltager i.

Siden er sidst opdateret: 15.06.2018

Helle Bernskov